Υγιεινές συνήθειες που πιθανώς αποτρέπουν το Γλαυκώμα

Συνήθειες που (πιθανώς) αποτρέπουν το γλαύκωμα (ψηλή πίεση στο μάτι)

Μια σειρά από μικρές μελέτες παρατήρησης υποδεικνύουν τους παράγοντες του τρόπου ζωής που  (ίσως) μπορεί να βοηθήσουν στην αποφυγή του γλαυκώματος. Τα αποδεικτικά στοιχεία για τις 8 υγιεινές συνήθειες παρουσιάστηκαν  στη Συνάντηση από  ειδικούς στο Γλαύκωμα στο συνέδριο τα Αμερικανικής ακαδημίας οφθαλμολογίας πρόσφατα.

"Αυτές οι συνήθειες μπορεί να αποτρέψουν το γλαύκωμα. δεν είναι αποδεδειγμένες στρατηγικές », δήλωσε ο Louis Pasquale, MD, FARVO, ο οποίος ενθάρρυνε την συνεχή ενημέρωση της επιτροπής από τους οφθαλμίατρους ανά τον κόσμο,  για να βελτιώσει και να τελειοποιήσει τη λίστα.

"Έχουμε μεγάλες βάσεις δεδομένων και μπορούμε να ελέγξουμε οποιαδήποτε υπόθεση μπορεί να έχετε όσον αφορά τις στρατηγικές για την πρόληψη του γλαυκώματος".

Οι ακόλουθες στρατηγικές θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην πρόληψη του γλαυκώματος:

  1. 1. Τρώτε μια διατροφή πλούσια σε φυλλώδη πράσινα λαχανικά. Τα φυλλώδη χόρτα γεμίζουν με νιτρικά άλατα που μπορούν να μετατραπούν σε νιτρικό οξείδιο. Αυτό είναι σημαντικό, επειδή μερικές μελέτες έχουν βρει βλάβη σηματοδότησης νιτρικού οξειδίου σε άτομα με γλαύκωμα.
  1. 2. Να φοράτε καπέλα και γυαλιά ηλίου για να προστατεύσετε τα μάτια σας από τον ήλιο. Το υπεριώδες φως - ειδικά όταν αντανακλάται στις φωτεινές επιφάνειες, όπως συναντάται στο χιόνι ή στα θαλάσσια σπορ - μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο του γλαυκώματος λόγω ψευδοαποφολίδωσης (exfoliation glaucoma) .
  1. 3. Να βουρτσίζετε τα δόντια σας κάθε μέρα, να χρησιμοποιείτε νήμα και επισκεφθείτε τον οδοντίατρο τακτικά. Η περιοδοντική νόσος μπορεί να προκαλέσει μια νευρο-φλεγμονώδη αντίδραση που μπορεί να επηρεάσει την κεφαλή του οπτικού νεύρου και να συμβάλει στο γλαύκωμα.
  1. 4. Να ασκείστε τακτικά, αλλά μην το παρακάνετε. Η μέτρια άσκηση συνδέεται με μια υγιή ενδοφθάλμια πίεση (ΙΟΡ), ενώ η εξαιρετικά έντονη άσκηση μπορεί να αυξήσει την ΙΟΡ και τον κίνδυνο πρωτοπαθούς γλαυκώματος ανοικτής γωνίας.
  1. 5. Ελέγχετε συχνά τα μάτια σας για το γλαύκωμα, ειδικά εάν έχετε οικογενειακό ιστορικό της πάθησης. Οι ερευνητές έχουν εντοπίσει διάφορους κληρονομικούς παράγοντες που αυξάνουν τον κίνδυνο γλαυκώματος.
  1. 6. Διατηρήστε ένα υγιές σωματικό βάρος. Μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα με υψηλότερο δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο για μεταβολικό σύνδρομο, διαβήτη και, κατ 'επέκταση, γλαύκωμα. Ο χαμηλός ΔΜΣ σχετίζεται επίσης με αυξημένο κίνδυνο γλαυκώματος.
  1. 7. Πίνετε τον καφέ με μέτρο. Μεγάλες ποσότητες καφεΐνης αυξάνουν την ΙΟΡ και μπορεί να θέσουν τα άτομα σε κίνδυνο για ανάπτυξη γλαυκώματος .
  1. 8. Αποφύγετε τις ανεστραμμένες στάσεις στη γιόγκα. Αυτές οι θέσεις μπορούν να αυξήσουν την ενδοφθάλμια πίεση. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές ασκήσεις γιόγκα που δεν έχουν αυτό το αποτέλεσμα.

Copyright 2018 - All Rights Reserved

Ο Σχεδιασμός και η Ανάπτυξη της ιστοσελίδας έγινε από την RodosWebs